poniedziałek, 10 marca 2008

Wyspa Chiloé i południowe Chile

muzyka: Marisa Monte

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dopiero teraz obejrzałam wszystkie twoje prezentacje zdjęć, przepiękne! I zdjęcia i Chile i muzyka :) Marisa Monte to odkrycie dnia, dzięki! Uwielbiam portugalski, i jedną z rzeczy, na które pewnie nie starczy mi życia to nauka tego języka. pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Spoko krajobrazy.

I jeszcze, jezeli mowa o poludniu Chile... Kiedys pisalas o Mapuche, nie moglem sobie wtedy przypomniec kto nagral o nich piosenke, ktora kiedys slyszalem. Dopiero wczoraj sobie przypomnialem, ze to Raza Humana:

http://www.myspace.com/razahumana

Jak na amatorow, to calkiem.

Aleksandra pisze...

@confusao:
Wysluchalam z przyjemnoscia, choc nigdy wczesniej o nich nie slyszalam. Rzeczywiscie jak na amatorow, to calkiem!
Confusao, opowiedz lepiej o swoich brazylijskich planach ;)

Aleksandra pisze...

@la_polaquita: ciesze sie, ze Ci sie spodobalo! Ja znow zaczelam czytac Twojego reaktywowanego bloga (szata graficzna ciekawsza od poprzedniej)! Jesli podoba Ci sie Marisa Monte, z pewnoscia spodobaja Ci sie takze:
Adriana Calcanhotto, Maria Bethania y Elis Regina con Antonio Carlos Jobim, ewentualnie spojrz na ten duet:
http://pl.youtube.com/watch?v=CjmLI0VyLmM&feature=related

Serdecznie pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

A jakie tam plany... Mam rodzine w Brazylii, w pazdzierniku kuzyn sie zeni, to jade reprezentowac nasza galaz rodu, pograc capoeire i sprowadzic kilka mlodych dziewczat na zla droge zycia. Ot, codziennosc.

Jezeli chodzi o RH, to ja kiedys zupelnym przypadkiem trafilem na ich profil (przegladalem na Flickr zdjecia z zamieszek licealistow w 2006 i byl link) i urzeklo mnie "Agosto".

PS Weryfikacja przy kazdym wpisie to okrutna mierda.

Aleksandra pisze...

To super, moze sie wiec spotkamy w SP, moze tez tam bede... A jesli chodzi o weryfikacje obrazkowa, to zdecydowalam sie ja ustawic pare dni temu, po tym, jak pare razy przyszly do mnie komentarze anonimowe z jakims wirusem. Moze kiedys zdejme te weryfikacje, ale troche sie wkurzylam na te wirusy i staram sie, zeby ich wiecej tu nie dochodzilo. Pozdrawiam!

PS. I nie sprowadzaj nikogo na zla droge ;)

Anonimowy pisze...

Dzięki za muzyczne "typy" :) Znowu będę musiała pobawić się w pirata (szkoda, że nie mogę wstawic czerwieniejącej się emotikony :D)
Raza Humana też całkiem nieźli :)

Aleksandra pisze...

A ja wciaz katuje Marisa Monte. I jakos powoli zabieram sie za portugalski, na razie tylko po to, zeby zrozumiec, o czym spiewa ten piekny kobiecy glos...

Anonimowy pisze...

Ja tam najpierw muszę podpiłować trochę mój marny hiszpański, zanim zabiorę się za tak podobny język. Ale na pewno to kiedyś robię, uwielbiam brzmienie portugalskiego! Powodzenia i wytrwałości w nauce:)

Anonimowy pisze...

Aleksandra!!!... descubri tu blog. Esta muy bonito, aunque no entiendo solo lo que esta en español y en 'chileno'. Me gusto mucho el video (y el niñito que esta sentado en el pasto). Te felicito por las fotos

Un abrazo

Alejandra Leighton

Aleksandra pisze...

Alejandra, todo eso gracias a ti!